loading...
gila3
آخرین ارسال های انجمن
mahdi بازدید : 6 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


ها
 (مثل گنجیشکی که زیر برفا مونده..)


٣٣١٢٨٦٥ ها قطعه 2
(رد چشمامو نگا کن دسامو بگیر تو دستات..) 




٣٣١٢٣٢٠ چمدون
(چمدونمو دارم میبندم،با یه طرح کهنه از دلخوشیام..)


٣٣١٢٣٢١ چمدون قطعه2
(چمدونمو باید میبستم،واسه رفتن از همون روزی که..)


٣٣١٢٣٢٢ چمدون قطعه 3
(من با چمدونم آخر این جاده،منتظرت میشم..)

٣٣١٢٣٣٥ پروانه ها
(شال و کلاه کن آسمون خیسه..)


٣٣١٢٣٣٦ پروانه ها قطعه2
( خیلی دلم گیره،خیلی گرفتارم..)


٣٣١٢٣٢٧ غیر معمولی
(دوستی ساده ی ما غیر معمولی میشد..)


٣٣١٢٣٣٩ غیر معمولی قطعه2
(بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو..) 


٣٣١٢٣١٩ بوف کور
(غباری که از تو نشسته روی قلبم..)

٣٣١٢٣١٨ بوف کور قطعه2
( دلم گرفته از دلم که از تو دوره..)

٣٣١٢٣٢٤ غم وشادی
(توی این خرابه ی متروکه،تو که نیستی همه چی مشکوکه..)


٣٣١٢٣٢٥ غم وشادی قطعه2
(ای غم و شادی من روح آبادی من..)


٣٣١٢٣٢٦ غم وشادی قطعه3
( من که از دوری تو دلتنگم،دست خالی با دلم میجنگم..)



٣٣١٢٣٣٠ حریص
(بهم بگو از عشق تصور تو چیه،وقتی که ....)



٣٣١٢٣٢٩ حریص قطعه2
(نخندو با خنده هات باز منو دلخور نکن..)


٣٣١٢٣٣٤ پرنده غمگین
(نگو بهار چی شده پرنده ی غمگین...)


٣٣١٢٣٣٣پرنده غمگین قطعه2
(بگو چه مرگته که دوباره میخونی..)


٣٣١٢٣٣٨ زیبائی
(از خودم میپرسم از چی نفرت داره...)


٣٣١٢٣٣٧ زیبائی قطعه2
( اما باز فک میکنم،شاید این تقدیره..)


٣٣١٢٣١٧ باد بادک های رنگی
(بچه بودم غصه وبالم نبود،هیشکی حریف شوروحالم نبود..)


٣٣١٢٣٣٢کافه های شلوغ
 (تو غربت خونه جز منه دیونه کی غصه ی تو رو خورد...)


٣٣١٢٣٣١ کافه های شلوغ قطعه2
(بازم اجازه بده بهت سلام کنم،نگو باهام قهری...)


٣٣١٢٣٢٣ دلم تنهاس
(تو میدونی،تو خیلی وقته میدونی،نمیفهمی،چه بی اندازه بی رحمی..)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبسایت گیلاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 861